...Φεις του Φεις σου απαντάω,

Μετά από παρότρυνση του αδιάφορου πια Facebook,
σκέφτηκα να γράψω, να πω πως απλά είμαι εδώ. Ακόμα σκέφτομαι, σχεδιάζω διάφορα και Να που γράφω μερικά. Αυτό το εξάμηνο μου άφησε διάθεση που ακόμα ανεβοκατεβαίνει, ένα συναίσθημα που δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι "όλα καλά θα πάνε", μια αμφιβολία για όλα.
Υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν που αν και δεν με αφορούν με επηρεάζουν την ίδια στιγμή σε μεγάλο βαθμό. Δάκρυα. Άγχος για προθεσμίες εργασιών, μαθημάτων και μιας μετακόμισης -που ακόμα να πάρει το δρόμο της. Πολλή αγάπη από την άλλη πλευρά, πρωτόγνωρα συναισθήματα αλλά παράλληλα απογοήτευση από άτομα που περίμενες να καταλάβουν. Όλα στο μπλέντερ και σιγά σιγά λέω να τα "σουρώσω". 
Θα επανέλθω. Υπόσχομαι.
Τα φιλιά μου σε όλους όσους έρχονται ακόμα να δούν τι κάνω! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

13 σχόλια:

  1. "Τα φιλιά μου σε όλους όσους έρχονται ακόμα να δούν τι κάνω!!!!"

    Αν και ξέρω οτι αναφέρεσαι στο μπλογκ ...Λουνίτα μου αυτή η φράση σου (μαζί με τα υπόλοιπα δηλαδή)με γέμισαν ενοχές που είσαι τόσες μέρες εδώ (...) και δεν έχω έρθει ακόμα να σε δω. Υπόσχεση: η αυριανή μέρα είναι η μέρα σου!! Παρότρυνση: κάθε μέρα να είναι η μέρα σου!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μεγάλη αγκαλίτσα γεμάτη θετική ενέργεια!!!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρειάζονται τα πάνω μας, αλλά και τα κάτω μας! Ειμαστε εδω για να ακουμε και τα ανεβασμενα και τα κατεβασμενα! Κι εσυ να γραφεις ο,τι σου βγαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ερχομαι να δω τι κανεις και μου λειπεις!!!!!!!!πολλα-πολλα φιλια.
    καλες αποκριες!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕΣ.ΕΧΕΙΣ FACE ΑΛΗΘΕΙΑ;
    ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR.ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρα τα εγραψες! Να εκφραζεσαι για να ηρεμεις αυτος ειναι και ο σκοπος του blogging ετσι δεν ειναι? Μας εχεις λειψει φυσικα αλλα εσυ κρινεις το ποτε θα μας ερχεσαι και εμεις εδω ειμαστε! Που μην νομιζεις και εμεις σε ενα μπλεντερ ειμαστε μεσα!!! Αν κοιταξεις απεναντι μπορει να ειμαι στο απεναντι ραφι ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tzonako,επισης! :)

    σπιθα μουυυ,ετσι οπως το απομονωσες φαινεται αλλιως πουφ!
    εχουμε γινει πολυασχολες κ οι δυο τωρα τελευταια...η αληθεια να λεγεται :)
    ποιος να μας το λεγε!!
    σημερα δυστυχως δεν ηταν η μερα μου, αλλα καθε μερα μπορει να ειναι η μερα μαααααας ναιιι :)
    Σ αγαπω πολυ να ξερεις και σε σκεφτομαι,εστω κ αν δεν μ αγκαλιαζεις πιααα :( σνιφ χιχιχι

    coula,ακριβως γι αυτο αλλωστε γραφω και εδω! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. meanan,και μενααα :)
    θα επανορθωσω (οπως ειπα)
    φιλακια πολλα πολλαααα...

    skpoytzako,και ποιος δεν εχει σημερα φεισμπουκ! (με μετρο παντα)
    καλες αποκριες κ σε σενα!!
    θα περασω να διαβασω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου μαρουλι :)
    φυσικα κ αυτος ειναι...κυριως αυτος!
    Σ ευχαριστω που περνας!!!
    φιλακια πολλα και καλα να περασεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ζωή κάνει κύκλους τόσο με τα καλά όσο και με τ'άσχημα!!

    Οπότε κοίτα να κρατάς πάντα τα καλά και να χαμογελάς!!

    Το χαμόγελο σου κάνει τους άλλους ν'ανησυχούν!!

    Τα σέβη μου & καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλως σε βρηκααα Vangel Greco :)
    εχεις δικιο! το δυσκολο βεβαια ειναι να μην κλεινει ο κυκλος που σε ταλαιπωρει...
    Το χαμογελο παλι καλα,υπαρχει σχεδον παντα!

    φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...