Η εκδίκηση (μιας αγκαλιάς)

..είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο μπρρ
και αυτός που τη σερβίρει γελάει πολύ (σαν καλικατζαράκι "χι χι χι" που σκύβει τη μουσούδα του και με την βραχνή του φωνή και περιττή πονηριά σε χλευάζει...)
Το σύμπαν, σου κάνει ένα καλό (πολύ καλό) και μετά στέλνει το "ψεγάδι" της ιστορίας σου.
Στην περίπτωση μας, έδωσε μια υπέροχη αγκαλιά, αλλά την τοποθέτησε μακριά!
...για να παρακολουθήσει με ποπκορν και cocacola αγωνία, τι θα κάνεις!
ιντερνετ & αγκαλιά = τηλε-αγκαλιά :o


μπιπππ μπιιιππ..
καλό σας βράδυ και μη ξεχάσω να σας τηλε-φιλήσω!

12 σχόλια:

  1. σε τηλεφιλώ κι εγώ!

    χαχαχα...η απόσταση είναι υπαρκτή αλλα με τα σημερινά μέσα επικοινωνίας σα να συρρικνώνεται λιγάκι!

    η χιλιομετρική απόσταση δεν είναι τίποτα μπροστά στην συναισθηματική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτες οι ιντερνετικες αγκαλιες.. Αχχχχχχχ!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :( φανταστικά.. στην ίδια φάση είμαστε.......


    σματς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. amalthia τηλε-γειααα :)

    ευχαριστω την τεχνολογια καθημερινα αλλα ηρθε ο καιρος να προχωρησει..
    και η χιλιομετρικη αποσταση μερικες φορες επηρεαζει ακομα πιο πολυ την συναισθηματικη!

    μαρουλι αχ ;o

    σκουλικι την αισθανθηκες? ναιιιι γιουπιιιι χαχαχα

    απο μικρο και απο τρελο,οπως το ειπες φα ντα στη κα.......κατα τ'αλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια! Ανακάλυψα χτες το blog σου και διάβασα σε μισή μέρα όλες σου τις αναρτήσεις! (ή σχεδόν όλες) :D Απλά είπα να σου γράψω ένα σχόλιο, από μία άγνωστη, για να σου πω ότι πραγματικά το μπλογκ σου μου έχει αφήσει κάτι πολύ περίεργο μέσα μου. Τα γράφεις όλα πολύ χαρούμενα και πολύ όμορφα, αλλά κάθε φορά αισθάνομαι μια θλίψη.. Επειδή έχεις την ενέργεια που αυτήν την περίοδο δεν έχω; Επειδή καμιά φορά δείχνεις να σε νταουνιάζει κάτι; Δεν ξέρω! Πάντως σε ευχαριστώ γιατί έχεις καταφέρει να με προβληματίσεις και με έχεις κάνει να χαμογελάσω άπειρες φορές (και νιώθω και χάλια τελευταία χωρίς λόγο!!) Να 'σαι καλά και εσύ και όλη η παρέα. Επίτρεψέ μου να μπαίνω συχνά στο μπλογκ σου και να σε διαβάζω!! :D :D :D
    P.S.1 τρελαίνομαι κι εγώ για Χατζηγιάννη πιο πολύ απ' όσο φαντάζεσαι!! Απίστευτα πολύ! Είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου.
    P.S.2 κι εγώ σιχαίνομαι τις κατσαρίδες και τις φοβάμαι (ήταν ανάγκη να τη βγάλεις και φωτό?)
    Φιλάκια!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου "iLove..." :)

    χαιρομαι πολυ γι αυτα που γραφεις!!!
    Δεν ξερω αληθεια πως βγαζει ενα κειμενο ενεργεια-συναισθηματα αλλα επειδη μου συμβαινει με κειμενα αλλων,πιστευω πως εχουμε κατι αναλογο μεσα μας κ ετσι καθως τα διαβαζουμε,ταυτιζομαστε ;)
    να ερχεσαι να βλεπεις κ να λες οτι θελεις εννοειται!!
    καλως σε βρηκαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτή η απόσταση!!! :(
    Τηλε-αγκαλιές, τηλε-φιλάκια, τηλε-αγαπούλες.....
    Αλλά τη να κάνουμε; Άλλωστε μπορεί το σώμα να είναι μακριά αλλά το μυαλό και η καρδιά κοντά!!!
    Μ' αρέσει πολύ το blogάκι σου!!! Είναι πολύ κεφάτο... :)
    Μη χάσεις ποτέ το κέφι σου και τη χαρά σου!!!
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σ ευχαριστω skpoytzako! Να βρουμε κ λιγη αισιοδοξια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...