με ένα σμπάρο.. δύο παιχνίδια ;)

Είδα πως με κάλεσαν η meanan ,το μαρούλι, η sirengirl και το σκουλίκι στο παιχνίδι
"10 πράγματα που αγαπάς" και λέω να γράψω μερικά που μου έρχονται γρήγορα..
Αγαπώ,
1. τους ανθρώπους που όταν σου μιλούν, εννοούν αυτό ακριβώς που ακούς.
2.να περπατάω ξυπόλυτη (στην άμμο)
3. τις αγκαλιές!!
4. το καφέ μολύβι (στα μάτια)
5. τις τηγανιτές πατάτες γιαμμμ και τη καρμπονάρα (σταθερές αξίες)
6. το ραδιόφωνο (αν μιλούσα και εγώ σε αυτό!)
7.το live της Βανδή στο Λυκαβητό κι όλα τα τραγούδια του Χατζηγιάννη.
8.τις "άσκοπες" βόλτες και συζητήσεις.
9.τα πολύχρωμα κοκαλάκια στα μαλλιά.
10.πάντα και μόνο.. πολύ συγκεκριμένα άτομα
*έχω όμως να παίξω κι άλλο ένα παιχνιδι, παρόμοιο. Σε αυτό με κάλεσε η meanan!
"10 Ασήμαντα πράγματα που αγαπάμε"
"Ασήμαντα"αγαπώ,
1.το καφέ λαστιχάκι της Β. που μετράει μήνες στο χέρι μου.
2.τις καλτσούλες με σχέδια.
3.τη μυρωδιά του βούτυρο-κακάο.
4.όλα τα σημάδια, τα χτυπήματα, τις μελανιές και κυρίως όσα έχουν μείνει απο την παιδική μου ηλικία (χωρίς αυτά, δεν θα θυμόμουν ότι όταν έπαιζα, γυρνούσα πάντα σπίτι με ματωμένα γόνατα)
5.όλα τα χαρτάκια και τα πραγματάκια που έχω σε ένα κουτί.
6.το τραγούδι της Καίτης Γαρμπή "Σαν ξυπόλυτη χορεύω"
7.ένα συ-γκε-κρι-μέ-νο βλέμμα και χαμόγελο που έχω συγκρατήσει από αγαπημένους ανθρώπους!
8.όλα τα ρούχα και τα παπούτσια μου και αυτά που δεν φοράω πλέον.
9.τα μηνύματα που μου στέλνουν το πρωί και λένε "Καλημέεεερα" με χαρά!
10.την μικρή, τόοοση δα.. τσαπατσουλιά μου.
!!!μόλις μου ήρθε άλλο ένα. Αυτό εδώ (αυτό αυτό που κρατάω τώρα στην αγκαλιά μου) το σούπερ μαξιλάρι. Μου το έδωσε ο πρώην κάτοχός του με αγάπη (υποθέτω) επομένως γίνεται ένα ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟ!
φυσικά σας προσκαλώ όλους 

7 σχόλια:

  1. καλα αποτελεσματα.που χαθηκες κοριτσι μου;;;;;;;;;;;;;
    ωραια οσα γραφεις,ειδικα τα ασημαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημεεεερα :)
    εχω εξεταστικη και καααποια οοοοταν εγραφα εδω στην προηγουμενη εξεταστικη μου "φωναζεεεε" να διαβαζω χαχα
    σε αυτη ειπα να συγκεντρωθω απο μονη μου...
    α και ευχαριστωωω για το καλεσμα!
    φιλακια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δηλαδή αυτά που γράφεις με κίτρινο χρώμα φαίνονται?

    εγώ δεν τα βλέπω!!

    κατα τ'άλλα είσαι η χαρά της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκουλικι μου ειδα ειδα...
    αγαπω κ οοολο τον κοσμο γτ ζει και αυτος μαζι ενα πραγμα χαχα

    amalthia μικρες προτασουλες ειναι...σκεεεφτηκα θα φαινονται ;)
    (την επομενη θα ξερω)
    kisseees :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι αλλα κοψε το πολυ μακαρονι μην παχυνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα λες ε?! και μετα τι θα μαγειρευω? δεν εχω πολλες επιλογεεες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...